Sunshine in my hair

Idag så har jag mamma och pappa varit Rålambshovsparken och gått längst sjön. Det var jätte mysigt för jag hade nyss ätit på ett café som låg där. Jag köpte även mandlar och lite senare så gick vi upp mot Fridhemsplan och där köpte vi italensk sorbéglass, som var jättegod. Imorse så gav jag min mamma en målad sten (vet att det låter fult men den var faktiskt ganska snygg, haha). Och ett brev. Hon blev jätteglad. Haha. Vi kom i alla fall hem lite sent och nu ska jag packa väskan till Rindö (vi ska dit med klassen, kommer hem ganska sent då). Men nu ska jag logga för jag behöver städa osv, puss

image149
Tikka masala, yummi
image150
Rålambshovsparken, mysigt !
image151
Brända mandlar, dom ser inte så goda ut men det var skit gott !
image152
Jag tog mellonsorbé och jordgubbssorbé :)

Kommentarer
Postat av: Tessi

Älskar sorbé, det är ju bara för gott :)

2008-06-14 @ 13:00:00
URL: http://ttewss.blogg.se/

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0