Shuu, lite grejer om dagen.

Dagen började inte så bra, hade värsta huvudvärken från igårnatt. Mamma fick inte upp mig ur sängen så jag fick ssovmorgon tills klockan nio. Då drog jag till Solna C och mötte Emelie och Linda. Jag skulle igentligen köpa skor men ångrade mig och köpte superfina solglasögon från kicks! (bild kommer sen). Sen kom parand, Sara och Amanda från ungdomsmottagningen för dom hade varit där med 8:orna. Så dom tog med sig massa kondomer. Jag, Amanda och Parand gick till Charmante och provade klänningar till skolavsluttningen men den som vi provade var för stor och det fanns typ ingen mindre storlek :/. Men jag ska dra dit nån annan dag och prova mer för det fanns andra fina klänningar. Sen hade Emelie, LInda och Sara dragit till Frösunda så vi drog dit också. Då köpte vi massa grejer från VI och satte oss på en grässplätt och började käka. Sen skulle vi ha en "dricktävling" och då sa jag en grej så Linda as garvade och sprutade ut ramlösa på mitt hår och ansikte ! :O. haha. Jag asgarvade och det var då som "ramlösakriget" började. Haha. Det slutade med att Linda, Amanda och jag var helt blöta med ramlösa, haha. (jag lägger in en video sen från kriget)jaja.. pallar inte skriva mer haha ;D men här är bilder från dan :D

image146
image147
image148
När vi vänta på 70 (A)

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0