jobbet i nacka !

Jag och Amanda drog till Nacka för att jobba som försäljare till festivalen "feats". Så jag och Amanda stog där hela kvällen och sålde programm och tröjor. Haha det var skit roligt. Fast typ alla där kom från andra länder så jag och Amanda var tvugna att prata engelska hela tiden xD, haha. På "rasten" så gick jag och Amanda till Ica och köpte 4 red bull och godis. Jag blev lite hypad av red bullen. Haha. Men det gick bra att jobba ändå.
Här kommer lite bilder:

Vi satt på bänken och drack red bull i våra fina "arbetskläder", det var en blå tröja där de stog "feats" på.

Våra fina kläder :)

Själva stället :)

där stog vi och sålde.
 
Söta Amanda.

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0