Glassigt..

Just nu sitter jag och chillar framför datorn medans mamma, pappa och våra gäster sitter och skriker åt tv:n (dom kollar på fotbollsmatch).
Jag har typ inte gjort någonting efter skolan och jag börjar få lite ångest att jag inte ens gick ut.. ioförsig så regnade de lite från början så det var nog den största anledningen.
Men i skolan så hände en ganska stor grej !, jag, amanda, linda och emelie fastnade i skolans hiss ! Vi var nog fast där 15 minuter. Jag var ganska lugn medans amanda började få tårar i ögonen (hon hatar hissar). Medans linda och emelie skrek och garva. Samtidigt så glodde massa småbarn på oss, eftersom man kunde se en liten bit av oss genom hiss "fönstret". Så jag började skrika till dom att dom skulle hämta "dagismamma" haha.. Så kom de en "dagislärare" som försökte lugna ner oss. Precis då började lärarna däruppe snacka med oss och dom sa att vi skulle dra i nån grej mot väggen.. Då började typ hissen skaka och de lät typ *BOMBOM* och det var då jag fick hjärtattack. Sen när jag kom ut så sa Emelie att jag blev typ kritvit i ansiktet, alla var typ skit chokade, men nu när jag tänker på de så var det ju inte en sån stor grej. haha. Sen hade vi estet och vi målade på stenar. haha. Men jag gjorde några till min mamma.
Här är en bild från dagen:
image145
PUSS ! <3

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0