dagen, :D

det här var en lyckad dag.. hade typ inget brunpuder i skolan ;D haha. kom dit som en viting, sen hade vi handledning som var ganska kul, (vi gjorde massa övningar).. Sen blev de ea och ja jobbade stenhårt och blev klar med själva innehållet på förmiddan, på lunchrasten så satt jag och amanda typ nere i köket och åt kall pasta ( vi tänkte gå o träffa Pontus osv men dom hade redan börjat :/).. sen när vi kom upp så fick vi reda på att Sara hade varit skit fittig och hade brutit Lindahs finger ! Så jag lindah, emelie, amanda och den där bruden jag jobbarmed. gick till esteten och började fixa vårat projekt.. :) vi gjorde klar katalogen så nu är jag HELT klar med projektet.. vilket betyder några dagar att chilla i skolan :D haha. Sen slutade vi och ja drog hem.. då kom agge ;) hihi. Så vi låg och mös en stund och käkade sedan varmkorv .. :) och nu sitter jag här, men nu måste ja städa för vi ska ha gäster imorrn ! :).. (ska också kolla på Gossip Girl och desperate housewifes :) ),
puss !

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0