Onsdag

Idag så har jag varit i stan och vandrat runt med adrina och oskis, det var ganska kul för vi fick små uppdrag av skolan som vi skulle gå runt och göra, (kommer bilder sen). Så fick vi jättemånga roliga uppdrag (endel var ganska pinsamma) och folk trodde att våran skola va helt fuckad.
Det som var synd var ju att vi skulle mötas på plattan, och precis efter att vi fått våra "uppdrag" så kommer en lodis och baxar Ann's väska! (lärarens). Så alla fick typ panik och försökte springa efter honom men hann inte för han sprang för snabbt.
Efter det så åkte alla tillbaka till skolan igen, det blev godis och dom utsåg vinnaren av dem som hade tävlat på förmiddan.
Efter det så gick jag hem, satte mig vid datorn och chillade. Men orkade inte vara hemma! Så jag bestämde att jag skulle träffa Linda i vällingby, så vi gick runt och köpte lite julklappar och planerade morgondagen och nyår! Ser fram emot nyår as mycket även fast planerna ändras lite då och då, men vet att det kommer bli as bra oavsett om vad som händer!

På lördag ska jag och Elize kolla på Twilight! Det blir andra gången för mig och första för henne, fyfan vad den är bra, jag vet att hon kommer älska den!



CHIAO <3

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0