Lite saker om moí!

Om dig:
1. fullständiga namn? Stephanie Emily Harvey
2. född? - 1994
3. vart bor du? solna/cali
4. höger- eller vänsterhänt? höger
5. första tanken när du vaknar? vad ska jag ha på mig?
6. stjärntecken: vädur
7. ögonfärg: gröna
8. röker du? nejnej
9. dricker du? -
10. tar du droger? nej!

Är du:

11. bra på? vara mig själv i alla situationer.
12. hungrig? inte nu, men älskar mat (a)
13. en hälsogeek? nej
14. en gottegris? ibland
15. modig? Japp! om jag vill.
16. snäll? yes
17. blyg? nje, tror inte det.

Kärlek & relationer:
18. är du singel? jaa, tyvär
20. har du haft sex? dedu, asså min släkt läser den här bloggen?!
21. vem är snyggast? Robert Pattinson *dräggel*
22. vem får en kram? dom flesta
23. vem får en puss? dom snälla (a)
24. sov du ensam inatt? japp

Favorit:
25. årstid? sommar och vinter, kan man ha två?
26. mat & dryck? pizza&cola
27. parfym? britneyspears curious/femme, hugo boss.
28. film? twilight!
29. glass? nogger
30. dag i veckan? fredagar
31. cigg? röker ej
32. Sysselelsättning? datorn/kompisar.

This or that:
33. bläck eller blyerts? blyerts
34. pepsi eller coca-cola? pepsi
35. mcdonalds eller burger king? mc
36. jordgubbar eller blåbär? jordgubba

Kommentarer
Postat av: emma

vad heter du på pea? du är grymt fin tjejen :o

2008-12-26 @ 23:24:22

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0