Lindah skriver

Hallå alla söta läsare!

Jag(linda), Amanda och steffi sitter hemma hos steffi just nu och kollar på filmen en galen dag i new york. Hihi steffi vet inte att jag skriver det här inlägget så det blir en suprise :)

Vad har hänt än så länge denna dag då?
Började med en liten skolavslutning vid nio, hahah jag och Elize kom försten, när vi var framme vid skolan hade alla slutat. hihi så vi fick springa in och hämta våra betyg sen satte vi oss tjejer i soffan och delade ut julklappar till varandra. Jag fick en väska och leggings, steffi fick en klocka och ett par trosor.

Efter ett kort besök i skolan så drog vi i trion hem till steffi och gjorde marsipanfigurer o doppade i choklad, det var lite halvtråkigt men as gott! vi hade som vanligt roligt ändå haha.

Ne nu tog filmen slut och steffi undrar vad jag håller på med. jag svarade att jag skrev i min blogg höhö jag tror hon kom på att jag ljög eftersom hon vet att jag har blogg pause.

Vi hörs senare!
Kisses <3

Kommentarer
Postat av: amanda

Det var jag som gjorde att hon kunde logga in för jag sa vad du hade för mailadress som du loggade in med!! xD

2008-12-27 @ 14:38:04
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0