ingen rubrik

Okej, förlåt för att jag inte skrivit något i helgen, men här kommer en liten sammanfattning av min helg;

Fredag: Hade jag minijulafton med linda och amanda hemma hos mig, vi hade jättemysigt och gjorde marsipanfigurer doppade i choklad, efter det så åkte vi till sumpan och hängde med några där och hade as kul. Jag och amanda kom hem runt tio och då träffade vi några personer i frösunda och var ute och vandrade runt här.

Lördag: vaknade, gick upp och duschade, amanda och jag drog till solna, satt där en stund, sen åkte jag in till stan, mötte elize så gick vi och kollade på Twilight igen! den var jättebra, och blev bara mer beroende. Efter filmen mötte vi Elin, sen drog jag och Elize hem till mig, (hon sov över).

Söndag; vaknade, elize drog hem, så har jag bara suttit vid datorn, kollat på tv.. en typisk göra-ingenting-söndag?

Och imorgon ska jag och mandapanda hitta på något!

Sovgott alla beybisar, nu ska jag städa mitt rum!     klockan ett på natten...
men avslutar med ett roligt klipp



so long

Kommentarer

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0