Godnatt

Hej, skriver ett kort inlägg innan jag ska lägga mig.
Jag ska ta fram kläder tills imorrn eftersom jag och min klass ska vandra runt på stan imorgon och sysselsätta oss med något.. har ingen aning vad vi ska göra.. för att lärarna vägrade och säga deras "små" planer!
Vi ska säkert tävla med S1 som vi gjorde förra året. Aja, hoppas det blir roligt iallafall (och hoppas adrina kommer).

Ska nog passa på att köpa julklappar när jag ändå är i stan, eftersom man bara har några dagar kvar att kunna köpa julklappar till sina kompisar.
Jag ska köpa till; elize, linda, adrina och amanda. Är det några som har några tips på vad man kan köpa till dem?     jag är så himla dålig och kräsen på att köpa julklappar.

Aja, det löser sig alltid
PUSS


Kommentarer
Postat av: amanda

hahah, kollade på den nyss! xD <3

2008-12-17 @ 18:19:30
URL: http://amandahedmans.blogg.se/

Kommentera Steffi´s coola inlägg här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0